FAQ

Veel gestelde vragen
Hebben jullie ook een winkel?​
​Ja wij hebben een showroom, kijk voor de openingstijden onder het kopje ‘contact’.
 Wij verkopen in onze showroom en  online,wij delen het pand met CnS Gallery en daarom kunnen wij onze prijzen laag houden.
Kunnen wij de producten zelf ophalen?
Alle artikelen die wij op voorraad hebben, kunt u ook zelf ophalen bij ons in Zwanenburg.  Kijk voor de openingstijden onder het kopje ‘contact’.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Uw bestelling wordt geleverd door PostNL. U kunt uw pakket volgen via een Track&Trace nummer van PostNL.
Grotere pakketten worden geleverd door onze eigen transporteur. Na het plaatsen van een bestelling, nemen wij contact met u op om een afleverdatum in te plannen.
Wat te doen bij schade tijdens transport?
Indien er een artikel beschadigd aangekomen is, meldt dit dan binnen 2 dagen na levering aan ons. Graag ontvangen wij een of meerdere foto’s die de schade tonen met een beschrijving van de klacht via de mail info@myinteriordesign.nl .Wij streven ernaar de melding binnen5 werkdagen af te handelen. Wij nemen hierover ten allen tijden contact met u op om het probleem op te lossen.
Voor verdere vragen, neemt u contact met ons op via ons contact formulier, info@myinteriordesign.nl of ons whats-app nummer.